Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΜΑΣ ΒΑΦΤΙΣΗ.

Πέρισυ τέτοια εποχή ετοιμάζαμε την βάφτιση των διδύμων.Με τη βοήθεια δυο πολύ καλών μου φιλενάδων πραγματοποιήσαμε μια βάφτιση όπως ακριβώς την είχα ονειρευτεί.Το θέμα μας η θάλασσα, την όποια λατρεύω αφου γεννήθηκα σε μια πανέμορφη πόλη και μεγάλωσα δίπλα στο κύμα.

Με τη βοήθεια του STAVANTO http://stavanto.blogspot.gr/ λοιπόν σας παρουσιάζω καποιες εικόνες απο τη βάφτιση μας που έγινε πέρισυ στις 25 Αυγούστου στην Αγία Παρασκευή Βόλου,όπου πριν 6 χρόνια είχα κάνει και τον γάμο μου.
Η διακόσμηση στα σκαλόπατια.
 
Το τραπέζι με τις μπομπονιέρες μικρών, μεγάλων,τα γλυκά κουταλιού και το πανέμορφο βιβλίο ευχών μας.
Μικρές αλλά υπέροχες λεπτομέρειες.
Για τους μικρούς μας φίλους
Κουβαδάκια με θαλασσινές λεπτομέρειες με ζαχαρωτά.
Γλυκό κεράσι με ευχαριστήριο σημείωμα.
 
Τα γλυκά μας,δώρο του παππού.
 
Και φυσικά οι νεοφώτιστοι ιππότες μου στην αγκαλιά του μπαμπά.
(απο τις αγαπημένες μου φωτό)
 
 
 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ.